Hellfires
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Under någons vingar?

3 posters

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Gå ner

Under någons vingar? - Sida 2 Empty Sv: Under någons vingar?

Inlägg  Jonas tis jul 23, 2013 2:48 pm

Hertigen tar emot brevet och läser det noga medans han går över till en stol och sätter sig ned sakta. Han grimaserar en aning precis innan han nuddat stolen och muttrar för sig själv. "Åh du höft du kommer bli min baneman en vacker dag." Hans grimaserande lämnar inte ansiktet utan förvandlas sakta till veck av bekymmer i det äldre ansiktet. Tills han verkar ha läst färdigt brevet och vikt ihop det igen och tittar upp. Hans oro kanske inte helt hade försvunnit utan snarare omvandlats till en djup trötthet.

"Då är det nog så att vi måste bege oss av till Calnia omgående. Om ni behöver proviantera er ytterligare eller behöver något annat, kanske ett snabbt mål mat i magen så är det bara att ni pratar med mäster Grager medans jag gör mig i ordning för avfärd."

Hertigen stövlar bestämt ut från rummet och redan utanför rummet så hör man hur han ropar ut order.
Jonas
Jonas
Admin

Antal inlägg : 331
Join date : 11-07-26
Age : 45
Ort : Grillby

Character sheet
Namn: Logan Murphy
Yrke: Spion
Styrka: 16

https://hell.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Under någons vingar? - Sida 2 Empty Sv: Under någons vingar?

Inlägg  Fredrikw fre jun 06, 2014 7:26 pm

"ja ett mål Mat är aldrig fel, speciellt om den är varm. Vi kan ju se fram mot fältransoner framöver"
Fredrikw
Fredrikw

Antal inlägg : 67
Join date : 11-08-16
Age : 44
Ort : Här

Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet